読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/09/09 Being too busy seems to have made me numb.

I couldn't write an English diary yesterday.  

When I got home from a part-time job teaching Englsih to teenagers and finished supper, I could not feel able to move a bit.  It was my rule to study German and to make summaries of articles which I read that day after supper. But there seemed to be no moving my body to perform that routine, for my body felt incapable of being moved.  This may be due to occupying myself with too large a number of jobs.

I don't know when, but I felt asleep, and because of a nightmare, I woke up today at around 5:20. 

 

Google 翻訳

私は昨日英語日記を書くことができませんでした。

私はティーンエイジャーと終了夕食にEnglsihを教えるアルバイトから帰宅すると、私は少し移動することができ感じることができませんでした。私のルールドイツ語勉強すると私は夕食後にその日を読んで記事の要約を作ることでした。しかし、誰が私の体は移動不能に感じたために、そのルーチンを実行するために私の体を動かす存在思えません。これは、ジョブの大きすぎる数で自分自身を占めるに起因する可能性があります。

私はときに知りませんが、私は眠って感じた、と理由悪夢の、私の周り午前5時20分で今日目が覚めました。

ai-no-coffee-rumba.hatenablog.com