読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/09/14 An early bird

I am bombarded with part-time jobs. So much so that there seems to be no time for studying.

As  the jobs start in the evening, I concluded that to ensure plenty of study time, I have to get up early.  So lately I've tried every day to wake up at six, only to snooze again and eventually get up at around ten. I can't be an early riser after all.

 

Google翻訳による和訳

私はパートタイムの仕事が殺到しています。そんなにように勉強のための時間はなさそうです。 ジョブが夕方に開始するように、私は学習時間を十分に確保することを、私は早起きしなければならないと結論付けました。だから最近、私は、 6時に目を覚ますためにのみ再び居眠りし、最終的に約10時に起きるために毎日を試してみました。私はすべての後に早起きすることはできません。