読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/09/18 My hair is going grey.

My girlfriend pointed out that my hair has been going grey, which fact I noticed several days ago.

Since I was a boy, my hair has been partly grey. My mother told me that it was the medicine I took at that time that caused my hair to turn grey. But in spite of the stoppage of the medicine, some grey hair has continued to exist.

And now, for some reasons I can't explain, it is growing in amount. I think this is due to my irregular way of living. With the deadline to submit the abstract of my presentation drawing near and the part-time jobs really demanding, to try to live regularly is to ask for the moon. There is no choice but to let the hair go grey.

 

Google翻訳による和訳

私のガールフレンドは私の髪は、私は、数日前に気づいている事実、グレー続いていることを指摘しました。

私が少年だったので、私の髪の一部がグレーとなっています。私の母は、それは私が私の髪は灰色にさせ、その時点でかかった医療であったことを私に言いました。しかし、医学の停止にもかかわらず、いくつかの白髪が存在し続けています。

そして今、私が説明することはできませんいくつかの理由のために、それは量で成長しています。私はこれが生活の私の不規則な方法が原因だと思います。定期的に生きることをしようとする、近づいて私のプレゼンテーションの抽象と本当に厳しいアルバイトを提出する期限と月のために依頼することです。髪は灰色手放すするしかありません。