読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/09/20 I often wonder how you spend your days

One of my students said, "You are weird. And I often wonder how you spend your days."

And I am wondering what has made her do that. I was just teaching her English in a normal way, wearing a business suit.

 

Google翻訳による和訳

私の学生のうちの1つは、「あなたは奇妙です。そして、私は頻繁にあなたの日を過ごすんだろう。 」と述べました

そして、私は彼女はそれを行う作ったものを疑問に思って。私はビジネススーツを着て、通常の方法で彼女に英語を教えていました。