2016/09/21 Tasks coming one after another

There are so many things I have to do that I have hardly any time to write an entry. But it seems my body and brain have got too accustomed to doing it to leave it undone. OK, let me enumerate the tasks I have now. It will surely relieve some of the pressure.

  • To prepare for the submission of the abstract of the presentation in the next August
  • To update some website using an unfamiliar platform
  • To read a form which is to be filled in by the speaker of tomorrow's lecture, who I only know by name.
  • To make a quiz about English words and idioms

The order in which they are presented is the one of priority. However, the time needed to finish the first one will be longest, while that to finish the last, shortest.

In what order should I tackle them? How can I manage them with all the housework waiting for me?

I don't know. But for now, I'll lesten to Some Nights and think about it.

youtu.be

 

Google翻訳による和訳

私はほとんどのエントリを書き込むための任意の時間を持っていないことをしなければならないので、多くの事があります。しかし、私の体と脳がほどけ、それを残すためにそれを行うにあまりにも慣れ持っているようです。 [OK]を、私は私が今持っているタスクを列挙してみましょう。それは確かに圧力の一部を緩和します。

次の8月におけるプレゼンテーションのアブストラクトの提出を準備するには

不慣れなプラットフォームを使用していくつかのウェブサイトを更新するには 私は名前だけ知っている明日の講演のスピーカー、によって記入されるフォームを読むに。

英語の単語や熟語についてのクイズを作成するには

それらが提示される順序は、優先順位の一つです。しかし、時間は、最短、最後を終了している間、最長となる最初のものを完成させること。

どのような順序でそれらに取り組む必要がありますか?どのように私は私のために待っているすべての家事とそれらを管理することができますか? 知りません。しかし、今のところ、私はいくつかの夜に耳を傾けるだろうと、それについて考えます。