2016/09/22 Tired out

I'm tired out.

There was a seminar concerning psychology today and my professor was involved in it. He saw to it that the seminar was held in an auditorium in our campus. It meant that his students, of course including me, were called for to take care of the things such as desks, chairs, microphones, waters for the lecturers, and so on, so that the lecture would go as planned.

As I was a man, I was supposed to perform manual labor. But as I wrote in yesterday's entry, I was charged with too many tasks to have plenty of sleep. So it seemed to be twenty times harder than usual and it really was.

Google翻訳による和訳

私は疲れています。

そこに今日の心理学に関するセミナーがあったと私の教授は、それに関与していました。彼はセミナーがキャンパス内の講堂で開催されたことをそれに見ました。これは、計画通りに講義が行くなるように、私を含めて、もちろん、のために呼ばれた彼の学生は、というように、そのような講師のための机、椅子、マイク、水域として物事の世話をする、とすることを意味しました。

私が男だったので、私は肉体労働を行うことになっていました。私は昨日のエントリーで書いたようにしかし、私は睡眠を十分に持っているためにあまりにも多くのタスクを投入しました。だから、いつもより20倍硬いように見えた、それは本当にでした。