読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/09/24 Worst Hangover Ever

I had the worst hangover ever in my life today. I had a splitting headache and muscle pains and I felt nauseous.

Having looked up what food and drink help to recover from these symptoms, I had some orange juice, Aquarius, and miso soup rich in Ornithine for breakfast. Then, I went to bed again at around 7.

When I woke up towards noon, it felt a little bit better. But I couldn't seem to be able to go out. So, although I had intended to have my hair cut in Shimokitazawa, there was no choice but to cancel the reservation.

As I am writing this, the sickness still lingers. But the other symptoms have already disappeared.

 

Google翻訳からの和訳

今日は私の人生の中で史上最悪の二日酔いを持っていました。私は頭が割れるような頭痛や筋肉痛を持っていたと私は吐き気を感じました。

これらの症状から回復するためにどのような食べ物や飲み物のヘルプ見上げたが、私は朝食のためにオルニチンが豊富ないくつかのオレンジジュース、アクエリアス、と味噌汁がありました。

その後、私は約7で再びベッドに行ってきました。 私は正午に向かって目が覚めたとき、それは少しでも良い感じ。しかし、私は出て行くことができるように見えることができませんでした。だから、私は私の髪は、下北沢にカット有することを意図していたが、予約をキャンセルせざるはありませんでした。 私はこれを書いていたように、病気は依然として残ります。しかし、他の症状が既に消えてしまいました。