読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/09/29 The ideal way to end your day

I realized today thay I cannot do without enough sleep. There seem to be those people who can do with insufficient sleep. I'm not one of them. 

So, the question I have to ask myself is, how to secure as much time as possible for studying. I guess one way to do it is to continue studying until you fall asleep before you know. Will it work? I don't know. But I am going to give it a try.

Google翻訳による和訳

私は今日、私は十分な睡眠なしで行うことはできません持ち運びにくいを実現しました。睡眠不足で行うことができますそれらの人々があるようです。私はそれらの一つではありませんよ。

だから、私は自分自身を聞いている質問は勉強のために、できるだけ多くの時間を確保する方法、です。私はそれを行うための一つの方法は、あなたが知っている前に、あなたが眠りに落ちるまで勉強を続けることであると思います。それは動作しますか?知りません。しかし、私はそれを試してみるつもりです。