読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/09/30 A man who wore the same backpack as mine.

In a railway station, when I was walking toward the exit, there was a man passing me from behind, who wore the same backpack as mine. His outfit looked nice and unique and he seemed to know how to coordinate his clothes so that they would become him. 

On the other hand, I was wearing a normal shirt, normal trousers and black leather shoes. The sight of his back made me think how he was feeling sick to see a man with as ordinary a look as me wearing the same backpack as him. 

Google翻訳による和訳

私は出口に向かって歩いていた鉄道駅では、鉱山と同じバックパックを身に着けていた後ろから私を渡す人は、そこにありました。彼の衣装は素晴らしく、独特のを見て、彼は彼らが彼となるように彼の服を調整する方法を知っているように見えました。

一方、私は通常のシャツ、通常のズボンと黒革の靴を履いていました。背中の光景は、私は彼が私が彼と同じバックパックを身に着けていると同じくらい普通の表情で男を見るために病気に感じていたかと思いました。