2016/10/02 Hearing someone playing the ukulele

I was thinking about what to write in this entry, when I suddenly heard someone in the neighborhood playing the ukulele.

It seems that the balance of my mind is disturbed if I continue living without being engaged in a certain artistic activity. So lately I have been looking for one, thinking "what kind of artistic hobby is suitable for me when I have to save as much money for university expenses as possible?" And the ukulele appears to be the one. Ever since I watched this video clip, it has been one of my dreams to play the ukulele and to sing the song to the sound of it. Ukuleles are cheap if you aren't particular about the tone quality. And I have no ear for it.

youtu.be

 

Google翻訳による和訳

私は急にウクレレを演奏近所の誰かを聞いたとき、私は、このエントリに書き込むかについて考えていました。

私が特定の芸術活動に従事することなく生き続けば私の心のバランスが乱れているようです。だから最近、私は考えて、1を探している "私はできるだけ大学の費用のためにできるだけ多くのお金を節約する必要があるときに芸術的な趣味の種類が私に適しているのですか?」そして、ウクレレは1であるように思われます。私はこのビデオクリップを見て以来、それはウクレレを再生するために、それの音に歌を歌って私の夢の一つとなっています。あなたは音質にこだわっていない場合はウクレレは安いです。そして、私はそれのための耳を持っていません。