読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/10/15 The extent to which my room is messy

The busier my mind is, the messier my room gets.

But while I don't realize how busy I am when I truly am, I notice my messy room no matter how I am. So, the extent to which my room is messy can be used as the barometer of how occupied I am with daily tasks.

Now, looking around my room, I am glad to inform you it is kept neat and tidy. This is because the research I have been applying myself to is almost done, and what is more, it may be such an interesting one that my supervisor said it would be worth presenting in an international academic meeting. And this is why I had enough time and energy to make myself a curry and rice today. I feel as if cooking for myself serves as a booster of vitality even if it was, I have to admit , less delicious than the ones you can get at restaurants.

Google翻訳

忙しい私の心は、私の部屋が取得する乱雑です。

私は本当に午前とき私がどれくらい忙しいか気付いていないながら、しかし、私は関係なく、私がどのように私の散らかった部屋を気づきません。だから、私の部屋が散らかっているれる程度は、私が毎日の仕事で午前どのように占有のバロメーターとして使用することができます。

さて、私の部屋の周りを見て、私はそれがきちんと整って保たれているかを知らせることをうれしく思います。私は自分自身を適用されてきた研究はほとんど行われているためにこれは、より何であるか、それは私の上司は、それが国際的な学術会議で提示する価値があるだろうと述べ、このような興味深いものであってもよいです。そして、これは私が自分自身カレーライス今日行うのに十分な時間とエネルギーを持っていた理由です。私は自分自身のために調理すると、それがあった場合でも、活力のブースターとして機能しているかのように感じ、私はあなたがレストランで得ることができるものよりも少ないおいしい、認めざるを得ません。