2016/10/16 Taking care of my heart

Recently I noticed my heart start to beat strange when I continue reading papers or books far into the night. In fact, my grandparents have a heart disease and both of them have suffered a heart attack once. Fortunately, they survived, but indeed they came near dying.

So I decided to refrain from studying after eleven so that my heart can be protected from strokes.

Google翻訳

最近、私は私が夜遅くまでの論文や本を読み続けたときに変なビートに私の心の開始に気づきました。実際には、祖父母は、心臓病を有し、それらの両方は、一旦心臓発作を受けました。幸いなことに、彼らは生き残ったが、実際に彼らが死んで近くに来ました。

だから私は、私の心は脳卒中から保護することができるように、11の後に勉強を控えることにしました。