読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

2016/10/24 On having your anus examined by a middle-aged man

I have been suffering from piles. Every morning when I go to the toilet, they give me such a devastating pain that it makes the morning the more dismal.

Persuaded by a friend, I went to see a doctor of proctology, the medical department which deals with anuses. He was a middle-aged man and looked really experienced with anuses. When I saw him, he asked me some questions about mine, and went on to tell me to lie down on a bed. I was led to take off my pants so that he could examine my buttock. It was a nightmare. He put a finger in the anus and then put an endoscope into it. It revealed there was a half-healed cut inside of it, so he  prescribed me some medicines and ointments. I was told it would take at least two weeks to heal the cut completely, but it might take longer. If I feel my anus strange despite the two weeks of continuous medication and application of the ointment, he added, I should come and let him see my anus again. The mere thought of another nightmare makes me shudder.

Google翻訳

私は山に悩まされています。私はトイレに行くとき毎朝、彼らは私にそれが朝より陰気になるような壊滅的な苦痛を与えます。

友人が説得、私は肛門の医師、anusesを扱う診療科を見に行きました。彼は中年の男だったと本当にanusesで経験したに見えました。私は彼を見たとき、彼は私に私のものについていくつか質問をして、ベッドに横になるように私に言うようになりました。私は彼が私のお尻を調べることができるように私のズボンを脱ぐように導かれました。それは悪夢でした。彼は肛門に指を入れ、その中に内視鏡を入れました。それは内部のハーフ癒さカットがあったが明らかになったので、彼は私にいくつかの薬や軟膏を処方します。私はそれが完全にカットを癒すために、少なくとも2週間かかるだろうと言われたが、それは時間がかかることがあります。私は連続薬や軟膏のアプリケーションの2つの週にもかかわらず、奇妙な私の肛門を感じた場合、彼は付け加えた、私が来て、彼は再び私の肛門を見てみましょうする必要があります。別の悪夢の単なる思考は私に身震いをします。